Friday, May 13, 2016

Wentworth Season 4 Episode 2 "Poking Spiders"


Feeling betrayed, Vera takes steps to have Bridget dismissed and expose her relationship with Franky, but is forced to backtrack and enlist Bridget's help instead, when Ferguson makes a bid to be released into the general prison population. The three unlikely allies devise a plan in which Bridget attempts to entrap Ferguson into exposing her psychopathy. Kaz stages a protest with the women in the yard in an attempt to force Vera s hand on the conjugal visits program.






99 comments:

  1. May 17th is my birthday so its even better,yessss I can't wait even tho its 4 days from now.

    ReplyDelete
  2. May 17th is my birthday so its even better,yessss I can't wait even tho its 4 days from now.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for putting these episodes here. It is the only way I can watch it here in the USA without having to wait for it to get onto Netfilx. I really appreciate you posting these.

      Delete
  3. So happy I found this site! The old one I was watching on was so slow. I love this show!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your Site has made this old man very happy ...thank You So Much

      Delete
  4. Does anyone know what time wil it air on this site. I'm super excited and anxious!!!!!!!!!???????

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. I just check throughout the day to see when the person has time to put it up. It also differs with your time zone obviously lol I cant wait to see it tho! 😁

    ReplyDelete
  7. what time did they upload last weeks episode on here? should be up anytime right?

    ReplyDelete
  8. Thanks for uploading episode one! I keep checking for episode 2, can't wait! Greetings from Canada!!!!

    ReplyDelete
  9. OMG!!!!! This is torture awaiting for episode 2 post
    HURRY HURRY😩😩😩😩😩😩😩😩

    ReplyDelete
    Replies
    1. I remember last week when I checked around 12 the first episode was up. I just want to watch the second one it feels like forever lol

      Delete
    2. Last week it posred 8 or 9 westcoast

      Delete
  10. BTW GREETINGS FROM USA MISSISSIPPI!!!!

    ReplyDelete
  11. I'm in Manila and I'm Australian. I figure it's almost 1am aest it won't be happening till the morning. It aired 4 hours ago :-(

    ReplyDelete
  12. I know it takes time to get the episode up...excitedly awaiting and thanking this page for making this available!

    ReplyDelete
  13. Waiting in the United States patiently

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Yeah, I hope it's out soon. Last year it was usually up the same time it finished airing in AU..:(

    ReplyDelete
  16. I'm dying!!!! I need my fix!!! Lol

    ReplyDelete
  17. I'm dying!!!! I need my fix!!! Lol

    ReplyDelete
  18. I get the feeling it hasn't been recorded

    ReplyDelete
  19. But it's not here :( I gots work at 8 knowing my luck it's not going to be uploaded till then :(

    ReplyDelete
  20. ugh when yall going to post ep. 2 - soo many people are waiting to watch it

    ReplyDelete
  21. Hi from Argentina!! Cant wait to see the ep! amazing show!!!

    ReplyDelete
  22. Was so hoping it'd be up by now. Off to work I go feeling Wentworthless 😥😭

    ReplyDelete
  23. Was so hoping it'd be up by now. Off to work I go feeling Wentworthless 😥😭

    ReplyDelete
  24. fucking hell where is the episode?

    ReplyDelete
  25. Thankyou for being a peach and uploading all,the episodes. I'm waiting patiently for season 4 episode 2. Hope it's put up soon. Thanksx

    ReplyDelete
  26. Waiting patiently. So grateful that you're doing this! We're all just excited hahaha

    ReplyDelete
  27. the page for episode 1 has gone is this a sign

    ReplyDelete
  28. Is there anywhere else to watch full episode, I don't understand why they post it's going to be up today and then don't do it

    ReplyDelete
  29. Yall need to calm down. You're lucky they post it here at all without it being some dicey site where you have to sign up and leave a credit card for supposedly free content. They're providing a service ans seeing as how we're all enjoying FREE entertainment ILLEGALLY, chill out.

    ReplyDelete
  30. Is there any way or tab to switch to HD like there was on the last season's video?

    ReplyDelete
  31. Omg this looks so good!! I can't wait

    ReplyDelete
  32. Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..This is my drug..sittin here goin thru bleen withdraw..where is episode 2???

    ReplyDelete
  33. Can I find episode 1 here somewhere?

    ReplyDelete
    Replies
    1. you can find series 1-3 & series 4 episode one over on primewire.ag, just search wentowrth

      Delete
  34. Hello,

    I just want to thank you for the work you do to share episodes with the world (I'm French). That's great, you fill all addicts/junkies of this show on the planet).
    Take your time ;)
    Thanks again

    ReplyDelete
  35. Please say it's gonna be here soon I love it so much.. And episode 1 has gone off here 😥.. Manchester England

    ReplyDelete
  36. episode 1 has been removed so episode 2 isn't looking good!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Episode 1 is still up. I just checked.

      Delete
  37. Are they not gonna show the new ones anymore I live in Florida and last week it was up at 12 pm it's Noe going on 4 pm and no 2nd episode ! And I seen the first on had been taking down wish someone would give us a answer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Episode 1 is still up. I just checked.

      Delete
  38. I saw a tweet on Twitter that said there was an issue in Australia, but blocking isn't the case. Then I saw a message on Danielle Cormack's (Bea's) Instagram that piracy can land us in hot water and land her unemployed. And episode 1 on here has been took off here, but the others, but it's still on daily motion, and they havnt got a link to episode 2. So I think something major happened!!!

    ReplyDelete
  39. I saw a tweet on Twitter that said there was an issue in Australia, but blocking isn't the case. Then I saw a message on Danielle Cormack's (Bea's) Instagram that piracy can land us in hot water and land her unemployed. And episode 1 on here has been took off here, but the others, but it's still on daily motion, and they havnt got a link to episode 2. So I think something major happened!!!

    ReplyDelete
  40. Episode 4.1 is stillon youtube though.

    ReplyDelete
  41. I think we're all just freaking out, but it will be up eventually. X

    ReplyDelete
  42. Damn that sucks. Shouldve known this was too good to be true. Thanks for trying to whoever created this page.

    ReplyDelete
    Replies
    1. They just said on Twitter it will be up in a few!!

      Delete
  43. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  44. If they had a way for those of us in other countries to pay a subscription fee and let us watch, I'd pay it in a heartbeat!

    ReplyDelete
  45. It says that shes uploading it now!!! Wooooooow

    ReplyDelete
  46. That was an amazing episode!!! Thank you so much!!!

    ReplyDelete
  47. That was an amazing episode!!! Thank you so much!!!

    ReplyDelete
  48. Brilliant 👍😁😁😁 can't wait till next week

    ReplyDelete
  49. Thank u so much!!! Ur amazing :)

    ReplyDelete
  50. Thank you. So so so good I can't wait for next week. I hope they get the freak.

    ReplyDelete
  51. AMAZING!!!!!!!! THANKS SOOOOOOO MUCH

    ReplyDelete
  52. YO PEOPLE NEED TO CHILL AND BE POLITE. REALIZE THAT THIS IS ONE PERSON PUTTING THIS UP FOR US FANS TO BE NICE, NOT BECAUSE THEY HAVE TO. BE PATIENT AND THANKFUL THAT WE DONT HAVE TO WAIT TWO YEARS TO WATCH IT ON NETFLIX!!! THANK YOU TO THE PERSON WHO PUTS THIS UP!!!!!

    ReplyDelete
  53. Thank you so much for uploading these episodes! Please continue to do so....many thanks :)

    ReplyDelete
  54. Thanks so much for uploading, Much appreciated

    ReplyDelete
  55. YO PEOPLE NEED TO CHILL AND BE POLITE. REALIZE THAT THIS IS ONE PERSON PUTTING THIS UP FOR US FANS TO BE NICE, NOT BECAUSE THEY HAVE TO. BE PATIENT AND THANKFUL THAT WE DONT HAVE TO WAIT TWO YEARS TO WATCH IT ON NETFLIX!!! THANK YOU TO THE PERSON WHO PUTS THIS UP!!!!!

    ReplyDelete
  56. I agree with Blu Fairy. People need to show respect for the fact someone is putting these videos up and are being nice...especially for those in the US that would have to otherwise wait until it is on Netflix.

    Also, there doesn't need to be subtitles added. It's kind enough that the episodesnow are being posted, people shouldn't be asking for more...greedy bastards.

    To the person posting these, I appreciate these and I thank you.

    ReplyDelete
  57. I thank you very much.. would love episode 3.

    ReplyDelete
  58. thank you very much.. would love episode 3

    ReplyDelete
  59. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  60. Woohoo it's up and running. Thank u to the poster, and this site!!!:)

    ReplyDelete